سامانه 111 در استانداری بوشهر پاسخگوی مطالبات مردم
خبر ساحلی- مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: سامانه 111 در استانداری بوشهر با هدف پاسخگویی به مطالبات مردم راه اندازی شده است و پس از بررسی مشکلات و موضوعات مهم از طریق این سامانه با برقراری ملاقات با استاندار پیگیری می شود.
به گزارش خبر ساحلی کریم جعفری روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این سامانه که نظارت کامل بر دستگاه های اجرای دارد، پاسخگوی شکایات مردم ازادارات است و مردم می توانند مشکلات و مطالبات خود را به صورت شبانه روزی با این سامانه در میان بگذارند.
وی با اشاره به این که سامانه 111 پس از ضبط صدا برای پاسخگویی از سوی مسوولان پیگیری می شود تصریح کرد: ماجعه ها به این سامانه پس از اعلام خواسته ها ضبط و تدوین می شود و کد رهگیری در اختیار اشخاص قرار می گیرد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر ادامه داد: پس از اعلام خواسته ها و مطالبات از سوی مردم در یک مدت معین کوتاه موضوع بررسی و نتیجه آن به شخص مورد نظر اعلام می شود و موضوعات مهم با تعیین وقت برای ملاقات با استاندار بوشهر پیگیری می شود.
جعفری گفت: در مورد همه خواسته ها و مشکلاتی که از طریق سامانه 111 اعلام می شود با همکاری اداره کل بازرسی استانداری بوشهر پیگیرهای لازم صورت می گیرد و مسوول اداره ذی ربط موظف به پاسخگویی مطالبات مردم است.